Критерії оцінювання проекту
|
|||
Рівні
|
Зовнішня оцінка
|
Оформлення
й виконання |
Захист,
презентація |
Високий ‘
|
Проект має соціальну значущість,
вису-нуті актуальні проблеми, достатня гли-бина проникнення в проблеми. У
процесі роботи використані різноманітні методи дослідження й обробки
отриманих резу-льтатів, була продемонстрована нестан-дартність мислення.
Прийняті рішення доведені, висновки аргументовані. Кожен з учасників проекту
працював активно, рішення приймалися колективно; учасни-ки демонстрували взаємодоповнюваність,
взаємодопомогу, демократичність і діловитість у спілкуванні
|
Проект демонструє реальну,
практичну спрямованість і
значимість. Учні продемон- стрували творчість, оригі-нальність. Усі записи ви-конані якісно, відповідно до стандартних вимог. |
Доповідь вирізняється якіс-тю,
переконаністю й переко-нливістю, аргументованістю. Продемонстрована глибина знань
з предме. Доповідач готовий до дискусії, повно відповідав на запитання, має
ділові й вольові якості. Продемонстрована культура мовлення. Використана
наочність
|
Достатній
|
Проект має соціальну значущість,
вису-нуті актуальні проблеми, але проникнен-
ня в них недостатнє. У процесі роботи використані різноманітні методи дослідження й обробки отриманих результатів, але учні мислили стандартно. Висновки й рішення недостатньо аргументовані. Учасники проектування працювали активно, колективно приймали рішення, але між їхніми діями спостерігалася неузгодже-ність |
Проект демонструє реальну,
практичну спрямованість і
значимість. Учні працювали за зразком, стандартно. |
Доповідь переконлива, але
не всі твердження достатньо аргументовані. Не про- демонстрована глибина знань з предмету. Доповідач має ділові й вольові якості, готовий до дискусії, але наявні недоліки у відповідях на запитання. Допущені мовленнєві недоліки. Використана наочність |
Середній
|
Проект не має соціальної
значущості, проблеми не вирізняються актуальністю,
розроблені поверхнево. Учні мислили стандартно. Рішення й висновки не аргу- ментовані. Учні працювали неактивно, неузгоджено |
Проект не має практичної
спрямованості.
|
Доповідь недостатньо
аргу-ментована, не переконлива.
Знання з предмету поверхневі. Мовлення не розвинене. Наочність відсутня |
Низький
|
Проект не має соціальної
значущості, ви-сунуті проблеми не розроблені. Учні працювали безсистемно.
Проект не має висновків, чітко висловлених рішень. Не всі учні працювали над
проектом
|
Проект не має практичної
спрямованості. Допущені мовні та мовленнєві помилки.
|
Доповідь не підготована. Рі-
вень знань з предмету низь- кий. Мовлення не розвинене. Наочність відсутня |
Критерії оцінювання
Підписатися на:
Дописи (Atom)
Немає коментарів:
Дописати коментар