Критерії оцінювання

Критерії оцінювання проекту
Рівні
Зовнішня оцінка
Оформлення
й виконання
Захист,
презентація
Високий      ‘
Проект має соціальну значущість, вису-нуті актуальні проблеми, достатня гли-бина проникнення в проблеми. У процесі роботи використані різноманітні методи дослідження й обробки отриманих резу-льтатів, була продемонстрована нестан-дартність мислення. Прийняті рішення доведені, висновки аргументовані. Кожен з учасників проекту працював активно, рішення приймалися колективно; учасни-ки демонстрували взаємодоповнюваність, взаємодопомогу, демократичність і діловитість у спілкуванні
Проект демонструє реальну, практичну спрямованість і
значимість. Учні продемон- стрували творчість, оригі-нальність. Усі записи ви-конані якісно, відповідно до стандартних вимог.
Доповідь вирізняється якіс-тю, переконаністю й переко-нливістю, аргументованістю. Продемонстрована глибина знань з предме. Доповідач готовий до дискусії, повно відповідав на запитання, має ділові й вольові якості. Продемонстрована культура мовлення. Використана наочність
Достатній
Проект має соціальну значущість, вису-нуті актуальні проблеми, але проникнен-
ня в них недостатнє. У процесі роботи використані різноманітні методи дослідження й обробки отриманих результатів, але учні мислили стандартно. Висновки й рішення недостатньо аргументовані. Учасники проектування працювали активно, колективно приймали рішення, але між їхніми діями спостерігалася неузгодже-ність
Проект демонструє реальну, практичну спрямованість і
значимість. Учні працювали за зразком, стандартно.
Доповідь переконлива, але
не всі твердження достатньо аргументовані. Не про
- демонстрована глибина знань з предмету. Доповідач має ділові й вольові якості, готовий до дискусії, але наявні недоліки у відповідях на запитання. Допущені мовленнєві недоліки. Використана наочність
Середній
Проект не має соціальної значущості, проблеми не вирізняються актуальністю,
розроблені поверхнево. Учні мислили стандартно. Рішення й висновки не аргу- ментовані. Учні працювали неактивно, неузгоджено
Проект не має практичної спрямованості.
Доповідь недостатньо аргу-ментована, не переконлива.
Знання з предмету поверхневі. Мовлення не розвинене. Наочність відсутня
Низький
Проект не має соціальної значущості, ви-сунуті проблеми не розроблені. Учні працювали безсистемно. Проект не має висновків, чітко висловлених рішень. Не всі учні працювали над проектом
Проект не має практичної спрямованості. Допущені мовні та мовленнєві помилки.
Доповідь не підготована. Рі-
вень знань з предмету низь-
кий. Мовлення не розвинене.  Наочність відсутня

Немає коментарів:

Дописати коментар